C-suite
"C-suite" הוא המונח הנפוץ המתאר את המנהלים הבכירים בארגון. תארים של מנהלים בכירים מתחילים לעתים קרובות באות "C", כגון מנכ"ל או סמנכ"ל כספים. מנהלים ברמה C אחראים בדרך כלל להבטיח שהאסטרטגיות והתפעול של הארגון מתאימים למדיניות ולתוכניות
"C-suite" הוא המונח הנפוץ המתאר את המנהלים הבכירים בארגון. תארים של מנהלים בכירים מתחילים לעתים קרובות באות "C", כגון מנכ"ל או סמנכ"ל כספים. מנהלים ברמה C אחראים בדרך כלל להבטיח שהאסטרטגיות והתפעול של הארגון מתאימים למדיניות ולתוכניות
מערכת CRM (Customer Relationship Management) תוכנה לניהול קשרי לקוחות שמאפשרת לעסקים לנהל אינטראקציות, לידים, נתונים והיסטוריית קשרים עם לקוחות לצורך שיפור תהליכי המכירה.
ניתוח מדדי ביצוע (KPI) מדדים שמטרתם להעריך את ביצועי אנשי המכירות והמחלקה הכוללת, כולל שיעור סגירת עסקאות, זמן מחזור מכירה ועוד.
מדדי ביצוע מרכזיים (באנגלית: Key Performance Indicators, בקיצור: KPI) הם מדדים על פיהם אומד הארגון את רמת ביצועיו. אלו יכולים להיות מדדים כלכליים ולא-כלכליים. KPI משמש במודיעין עסקי להעריך את המצב הנוכחי של העסק ולקבוע דרכי פעולה. מקובל לבחון באמצעותו
Lead Generation (יצירת לידים) הוא תהליך שבו עסק מושך לקוחות פוטנציאליים (לידים) שמביעים עניין במוצר או בשירות שהוא מציע. המטרה היא לאסוף פרטי קשר ומידע רלוונטי על הלקוחות הללו כדי להמירם ללקוחות משלמים
אבחון ארגוני הוא צילום תמונת מצב ארגונית שמאפשרת למקבלי ההחלטות להבין ולזהות תהליכים מרכזיים שקורים בארגון ולפעול על מנת לשנותם.
דִּירֶקְטוֹרְיוֹן (בעברית: מוֹעֶצֶת מְנַהֲלִים, וכן גם חֶבֶר הַנֶּאֱמָנִים או חֶבֶר הַמְּנַהֲלִים) הוא ההנהלה העליונה, בתאגיד (חברה וגם עמותה), והוא הגוף הקובע את יעדי הארגון והאסטרטגיה העסקית שלו. הוא גם מפקח על הדרך לעמידה
מהו דירקטוריון ניהולי מלווה תהליך זה כולל צוות שמתלווה ליזם ומהווה יחד איתו דירקטוריון ניהולי לחברה. תפקידי הדירקטוריון: מימוש החזון של היזם לתכנית עסקית ברורה. עזרה בגיבוש אסטרטגיה עתידית. גיבוש תקציב מסודר לחברה.
המסר העיקרי שמסביר ללקוחות מדוע המוצר או השירות שלכם ייחודי וכדאי להם, ומדגיש את הערך שהמוצר מעניק.
כלל התחושות, התפיסות והחוויות של הלקוח בכל נקודות המגע שלו עם העסק, החל מהמודעות הראשונית למותג ועד לאחר הרכישה.
אתם בעלי עסק ומקבלים תשלומים במזומן? אתם אנשים פרטיים וקיבלתם שירות מעורכי דין או מרואי חשבון ושילמתם עליו בצ'קים? מדריך זה מסביר את החוק לצמצום השימוש במזומן, מפרט את הענישה המוטלת על מי
לקוחות פוטנציאליים שהביעו עניין במוצר או בשירות של העסק, ונחשבים כמטרה לתהליך המכירה.
מנהל כללי (בראשי תיבות: מנכ"ל) הוא אדם המחזיק במשרה ניהולית בגוף פרטי, ציבורי או ממשלתי. מעל למנכ"ל בהיררכיה הניהולית יכולים להימצא רק הדירקטוריון (בחברה עסקית), המייצג את הבעלים או את בעלי המניות, שבראשו
מרכיב זה מושפע מנתונים סביבתיים שהיחיד יכול לשלוט עליהם בהתנהגותו.מרכיבים אלו אינם ניתנים לניבוי אולם ניתן לנהל אותם בהגבה בזמן הסיטואציה או בתכנון הסיטואציה.למשל: אם חם ניתן להדליק מזגן בחדר וכך לשלוט על הטמפרטורה
לעומת זאת 50 אחוזים מהמרכיבים שגורמים לאדם לקבל החלטה הנם מרכיבים אישיותיים. ויש הטוענים שאף יותר מכך. מרכיבים אילו הנם חלק קבוע באישיות של האדם ולכן אינם משתנים.
תהליך שבו משווים בין שתי גרסאות של קמפיין, דף נחיתה או הצעה כדי לזהות איזו גרסה מביאה לתוצאות הטובות ביותר.
פניות טלפוניות או אישיות ללקוחות פוטנציאליים שלא הביעו עניין קודם במוצר, מתוך מטרה לעניין אותם וליצור ליד חדש.
תסריטי שיחה שנכתבים עבור אנשי מכירות, במטרה לסייע להם להוביל את השיחה עם הלקוח בצורה מובנית ויעילה יותר.
להזמנת השירות ניתן לפנות למנהל תיקי הלקוחות שלכם
או למנהל קשרי לקוחות שראל שמעיה
אתר בקליק – בניית אתרי וורדפרס