Crossing The Chasm – התהום השיווקי
ג'פרי מור
ממליצה: שרון סברייגו, מנכ"ל, ומייסדת Mobilize מובילייז
"ספר אחר שהפך לגמרי את הדרך שבה אני בונה את החברה שלי הוא Crossing The Chasm – ספר מנהל עסקים קלאסי, המציע גישה אנליטית למחקר שוק ובניית אסטרטגיה. בזכות הספר הזה, גייסתי את כל הצוות שלי לנתח את השווקים הפוטנציאלים שלנו – ותוך חצי שנה המצאנו את עצמנו והמוצר שלנו מחדש והכפלנו את המכירות שלנו."
התהום השיווקי הוא מודל אשר הוצג לראשונה בספרו של ג'פרי מור "התהום השיווקית – שיווק ומכירת מוצרים טכנולוגיים לצרכנים" (Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers), ובו מוצגת הרחבה של המודל המסורתי של מחזור החיים לאימוץ והתפשטות חידושים.