דף הבית » מאמרים » לא נעים: 40% מהמנכ"לים בעולם חוששים שהחברה שלהם לא תהיה רווחית בעוד עשור, אם לא יערכו בהן שינויים – פורסם באתר bizportal
חדשות האתר

מאמרים חדשים

הגדרת תפקיד מנהל מכירות

מבוא מנהל מכירות הוא תפקיד מפתח בכל ארגון השואף להגדיל את הכנסותיו ולשפר את נתח השוק שלו. מנהל המכירות אחראי על ניהול צוות המכירות, פיתוח

קרא עוד »

לגרום לדברים לקרות – דיוויד אלן

"לגרום לדברים לקרות" מאת דייוויד אלן הספר "לגרום לדברים לקרות" (Getting Things Done) מאת דייוויד אלן הוא אחד מספרי הניהול העצמי והפרודוקטיביות המובילים בעולם. הספר

קרא עוד »
ארכיון
ספטמבר 2024
ב ג ד ה ו ש א
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

לא נעים: 40% מהמנכ"לים בעולם חוששים שהחברה שלהם לא תהיה רווחית בעוד עשור, אם לא יערכו בהן שינויים – פורסם באתר bizportal

האמת שזו תעודת עניות למנכ"לים – התפקיד שלהם זה לדאוג שהן כן יהיו רווחיות; 73% מהמנכ"לים אומרים שהצמיחה בכלכלה העולמית תאט בשנה הקרובה – אבל אם כולם בלחץ, אולי המצב יתברר בסוף כפחות גרוע והבורסות יחזרו לעלות? בשנת 2022 המנכ"לים היו אופטימיים – וטעו בגדול

 

הכלכלה העולמית נמצאת בהאטה, זה די ברור. בארה"ב חוששים ממיתון ברבעון הקרוב, העלאות הריבית בעקבות האינפלציה הגבוהה מקשות על חברות להרוויח כפי שהתרגלו בעידן של ריבית אפסית (כאשר אין מחיר לכסף – אפשר לגייס כל סכום בלי עלויות מימון משמעותיות) וזה אומר שצריך לעבוד קשה יותר. חברות רבות מפטרות עובדים כדי לנסות להחזיק את הראש מעל המים (ואחרות מנצלות את המצב כדי לפטר. כי כשהכל פורח – זה לא נעים ואף אחד לא רוצה לפטר, אבל עכשיו יש הזדמנות).

 

כעת, סקר מנכ"לים מראה גם הוא את הילך הרוח השלילי של מנהלי החברות. אפשר לקחת את הנתונים כפשוטם – המנהלים חוששים מאוד מהעתיד הקרוב – ואפשר גם להניח שהם רוצים להוריד ציפיות (בעיקר את ציפיות האנליסטים. בוודאי אלה שמנהלים חברות ציבוריות שנסחרות בבורסה) בתקווה שכך יהיה להם קל יותר להפתיע לטובה. 

 

פורסם באתר bizportal

לכתבה המלאה לחצו כאן

עוד מאמרים בנושא...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/כלים-וטכניקות-לחיזוי-מכירות.png
כלים וטכניקות לחיזוי מכירות

חיזוי מכירות הוא תהליך קריטי בניהול עסקי, ומשתמשים בו כדי לתכנן ולצפות את הביקוש למוצרים או לשירותים...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/חיזוי-מכירות-באסטרטגיות-ניהול-מכירות-אפקטיביות-חלק-2.png
חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות - חלק 2

חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות – חלק 1 אוֹ...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/חיזוי-מכירות-באסטרטגיות-ניהול-מכירות-אפקטיביות-חלק-1.png
חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות - חלק 1

חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות – חלק 1 אוֹ...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/מידת-הצלחת-לקוח.png
הצלחת לקוח (Customer Success)

מהי הצלחת לקוח? הצלחת לקוח היא גישה עסקית המתמקדת בהבטחת השגת הלקוחות את התוצאות הרצויות באמצעות מוצרים...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/שמירה-על-איזון-בין-עבודה-לחיים-אישיים.png
שמירה על איזון בין עבודה לחיים אישיים

שמירה על איזון בין עבודה לחיים אישיים היא קריטית לבריאות הנפשית והפיזית של העובדים, כמו גם לפרודוקטיביות...

תוכן עניינים