הכלכלה העולמית נמצאת בהאטה, זה די ברור. בארה"ב חוששים ממיתון ברבעון הקרוב, העלאות הריבית בעקבות האינפלציה הגבוהה מקשות על חברות להרוויח כפי שהתרגלו בעידן של ריבית אפסית (כאשר אין מחיר לכסף – אפשר לגייס כל סכום בלי עלויות מימון משמעותיות) וזה אומר שצריך לעבוד קשה יותר. חברות רבות מפטרות עובדים כדי לנסות להחזיק את הראש מעל המים (ואחרות מנצלות את המצב כדי לפטר. כי כשהכל פורח – זה לא נעים ואף אחד לא רוצה לפטר, אבל עכשיו יש הזדמנות).
כעת, סקר מנכ"לים מראה גם הוא את הילך הרוח השלילי של מנהלי החברות. אפשר לקחת את הנתונים כפשוטם – המנהלים חוששים מאוד מהעתיד הקרוב – ואפשר גם להניח שהם רוצים להוריד ציפיות (בעיקר את ציפיות האנליסטים. בוודאי אלה שמנהלים חברות ציבוריות שנסחרות בבורסה) בתקווה שכך יהיה להם קל יותר להפתיע לטובה.
פורסם באתר bizportal
לכתבה המלאה לחצו כאן
עוד מאמרים בנושא...
- כלים וטכניקות לחיזוי מכירות
- חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות - חלק 2
- חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות - חלק 1
- הצלחת לקוח (Customer Success)
- שמירה על איזון בין עבודה לחיים אישיים
חיזוי מכירות הוא תהליך קריטי בניהול עסקי, ומשתמשים בו כדי לתכנן ולצפות את הביקוש למוצרים או לשירותים...
חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות – חלק 1 אוֹ...
חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות – חלק 1 אוֹ...
מהי הצלחת לקוח? הצלחת לקוח היא גישה עסקית המתמקדת בהבטחת השגת הלקוחות את התוצאות הרצויות באמצעות מוצרים...
שמירה על איזון בין עבודה לחיים אישיים היא קריטית לבריאות הנפשית והפיזית של העובדים, כמו גם לפרודוקטיביות...