דף הבית » מאמרים » העצמת הלמידה בארגון בעזרת יחסים בין אישיים – פורסם באתר limi
חדשות האתר

מאמרים חדשים

הגדרת תפקיד מנהל מכירות

מבוא מנהל מכירות הוא תפקיד מפתח בכל ארגון השואף להגדיל את הכנסותיו ולשפר את נתח השוק שלו. מנהל המכירות אחראי על ניהול צוות המכירות, פיתוח

קרא עוד »

לגרום לדברים לקרות – דיוויד אלן

"לגרום לדברים לקרות" מאת דייוויד אלן הספר "לגרום לדברים לקרות" (Getting Things Done) מאת דייוויד אלן הוא אחד מספרי הניהול העצמי והפרודוקטיביות המובילים בעולם. הספר

קרא עוד »
ארכיון
ספטמבר 2024
ב ג ד ה ו ש א
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

העצמת הלמידה בארגון בעזרת יחסים בין אישיים – פורסם באתר limi

נכתב על ידי אנוה רצון
מומחית בפיתוח קהילתי וארגוני בסביבה משתנה, מנחה ומלווה תהליכים אישיים וארגוניים.
יזמת שותפה ב”דיבורי קהילה”, רשת לאנשי מקצוע בתחום הקהילה שהיא גם ערוץ טלגרם ופודקאסט.

הקדשתם פעם זמן לחשוב על תחושת קהילתיות והקשר שלה ללמידה? סביר שלא 🙂

על קהילה מקצועית לומדת כבר יצא מאמר מקיף בעבר, כאן אתמקד בזווית טיפה שונה: כיצד קהילתיות יכולה לתמוך בתהליכי הלמידה. אגב, גם אם הוחלט לא לבנות קהילה. 

אבל למה בעצם צריך ליצור תחושת קהילתיות? 

מה ההבדל בין קהילה לתחושת קהילתיות בכלל ומה זה? מה את רוצה מאיתנו?

אז נתחיל מההתחלה – קהילה יכולה להגיע בשלוש צורות:

  • קהילה כמטרה – המטרה הסופית של התהליך היא הקמת קהילה או חיזוק הקהילה.
  • קהילה כזירה – עבודה עם הקהילה על מנת להשיג מטרה, כגון: שינוי חברתי, סביבתי, העלאת מודעות ועוד..
  • קהילה כשיטה – כלומר, לעניינו ארגונים וקבוצות שאינם קהילות “מלווים” את שיטות בינוי הקהילה להגשמת מטרות הארגון. דוגמאות לכך: קבוצות למידה שמבינות שתחושת הקהילתיות תייצר חווית למידה חזקה יותר, אפליקציית וויז שמבוססת על קהילה (ניתן להאזין לפרק על כך בפודקסט דיבורי קהילה, ממש כאן) ועוד.

פורסם באתר limi

לכתבה המלאה לחצו כאן

עוד מאמרים בנושא...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/כלים-וטכניקות-לחיזוי-מכירות.png
כלים וטכניקות לחיזוי מכירות

חיזוי מכירות הוא תהליך קריטי בניהול עסקי, ומשתמשים בו כדי לתכנן ולצפות את הביקוש למוצרים או לשירותים...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/חיזוי-מכירות-באסטרטגיות-ניהול-מכירות-אפקטיביות-חלק-2.png
חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות - חלק 2

חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות – חלק 1 אוֹ...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/חיזוי-מכירות-באסטרטגיות-ניהול-מכירות-אפקטיביות-חלק-1.png
חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות - חלק 1

חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות – חלק 1 אוֹ...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/מידת-הצלחת-לקוח.png
הצלחת לקוח (Customer Success)

מהי הצלחת לקוח? הצלחת לקוח היא גישה עסקית המתמקדת בהבטחת השגת הלקוחות את התוצאות הרצויות באמצעות מוצרים...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/שמירה-על-איזון-בין-עבודה-לחיים-אישיים.png
שמירה על איזון בין עבודה לחיים אישיים

שמירה על איזון בין עבודה לחיים אישיים היא קריטית לבריאות הנפשית והפיזית של העובדים, כמו גם לפרודוקטיביות...

תוכן עניינים