דף הבית » מאמרים » מי הם המנכ״לים הטובים יותר? – פורסם בThemarker
חדשות האתר

מאמרים חדשים

הגדרת תפקיד מנהל מכירות

מבוא מנהל מכירות הוא תפקיד מפתח בכל ארגון השואף להגדיל את הכנסותיו ולשפר את נתח השוק שלו. מנהל המכירות אחראי על ניהול צוות המכירות, פיתוח

קרא עוד »

לגרום לדברים לקרות – דיוויד אלן

"לגרום לדברים לקרות" מאת דייוויד אלן הספר "לגרום לדברים לקרות" (Getting Things Done) מאת דייוויד אלן הוא אחד מספרי הניהול העצמי והפרודוקטיביות המובילים בעולם. הספר

קרא עוד »
ארכיון
ספטמבר 2024
ב ג ד ה ו ש א
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

מי הם המנכ״לים הטובים יותר? – פורסם בThemarker

התנהגות של מנכ"ל אחד יכולה להשפיע על שורה שלמה של מנכ"לים ולהוביל לשינוי מרחיק לכת. כך תניעו את החברה שלכם לעבר עתיד טוב יותר.

ארבעה מנועי צמיחה

דו"ח חדש של חברת מקינזי שנשען על ראיונות עומק של מאות מנכ"לים, בוחן לעומק את הדרכים שבהן מנכ"לים טובים פועלים. הדו"ח מצא שהמנכ"לים המצליחים ביותר מובילים שינויים ארגוניים מוצלחים בעזרת ארבעה מנועי צמיחה: להעז פי עשרה, להיות כשווה ערך ללעשות, אימוץ קפיטליזם קשוב ורשת עמיתים

מנועי צמיחה אלה מגלמים בתוכם פוטנציאל אדיר ויכולים לעזור להתמודד עם המשבר הנוכחי. מנכ"לים שלוקחים על עצמם את תפקיד הטרנספורמטור הראשי של הארגון, מתמסרים למנועי הצמיחה ומאמצים אותם דרך קבע – יכולים לכייל מחדש את ההתנהלות של הארגון, ולשדרג את הביצועים שלו וממשקיו.

התנהגות של מנכ"ל אחד יכולה להשפיע על שורה שלמה של מנכ"לים, שיניעו את גלגלי הכלכלה והחברה קדימה אל עבר עתיד בריא יותר. בטור זה נבחן את שני מנועי הצמיחה הראשונים.

להעז פי עשרה

משבר הבריאות העולמי והשלכותיו על עולם העסקים כפה על כולנו שינויים בקצב ובעוצמה שגרמו אפילו למנכ"לים הנועזים ביותר, לפקפק בהנחות היסוד שלהם לגבי חדשנות ושינוי. לצד ארגונים שקרסו, היו לא מעט ארגונים שהשיגו את מה שנחשב בעבר לבלתי אפשרי, בייחוד בתחומי קביעת יעדים ומודל הפעלה.

פורסם באתר Themarker

לכתבה המלאה לחצו כאן

עוד מאמרים בנושא...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/כלים-וטכניקות-לחיזוי-מכירות.png
כלים וטכניקות לחיזוי מכירות

חיזוי מכירות הוא תהליך קריטי בניהול עסקי, ומשתמשים בו כדי לתכנן ולצפות את הביקוש למוצרים או לשירותים...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/חיזוי-מכירות-באסטרטגיות-ניהול-מכירות-אפקטיביות-חלק-2.png
חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות - חלק 2

חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות – חלק 1 אוֹ...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/חיזוי-מכירות-באסטרטגיות-ניהול-מכירות-אפקטיביות-חלק-1.png
חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות - חלק 1

חיזוי מכירות באסטרטגיות ניהול מכירות אפקטיביות – חלק 1 אוֹ...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/מידת-הצלחת-לקוח.png
הצלחת לקוח (Customer Success)

מהי הצלחת לקוח? הצלחת לקוח היא גישה עסקית המתמקדת בהבטחת השגת הלקוחות את התוצאות הרצויות באמצעות מוצרים...

https://www.salespro.co.il/wp-content/uploads/2024/08/שמירה-על-איזון-בין-עבודה-לחיים-אישיים.png
שמירה על איזון בין עבודה לחיים אישיים

שמירה על איזון בין עבודה לחיים אישיים היא קריטית לבריאות הנפשית והפיזית של העובדים, כמו גם לפרודוקטיביות...

תוכן עניינים